FANDOM

MENGENAI RANCANGAN

The Casagrandes mengikuti pengembaraan harian Ronnie Anne Santiago, seorang gadis berusia sebelas tahun yang tinggal bersama sanak saudaranya, keluarga Casagrande di rumah mereka yang berbilang generasi.

TWITTER

TINJAUAN #1

Episod keluarga Casagrande yang berpusat di The Loud House adakah anda suka lebih baik?
 
0
 
1

Tinjauan ini dibuka di 09:13 pada 15 Januari 2019, setakat ini 1 orang sudah mengundi.

TINJAUAN #2

Apa yang akan memberikan "City Slickers"?
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0

PAUTAN LUAR

SELAMAT DATANG KE WIKI THE CASAGRANDES!

SEKITAR WIKI

WATAK

WATAK PILIHAN: RONNIE ANNE SANTIAGO

RA spiking

Ronalda Anne Santiago, AKA Ronnie Anne ialah watak penolong dari The Loud House dan protagonis utama spin-off, The Casagrandes. Dia adalah rakan baik Lincoln yang lain, minat dan bekas rakan sekelasnya, yang juga menjadi adik perempuan Lori, Bobby.

Ronnie Anne disuarakan oleh Breanna Yde, yang mempunyai banyak peranan dalam Nickelodeon.

EPISOD PILIHAN: "THE LOUDEST MISSION: RELATIVE CHAOS"

The Loudest Mission Relative Chaos

"The Loudest Mission: Relative Chaos" (sering dipendekkan hanya "Relative Chaos") ialah episod tujuh puluh enam The Loud House. Ia ditayangkan di Amerika Syarikat pada 29 Mei 2017. Ia ditulis oleh Sammie Crowley, Daniel Dominguez, dan Whitney Wetta, yang diarahkan oleh Chris Savino, dan ditelepon oleh Miguel Puga dan Jordan Rosato.

Dalam episod ini, Ronnie Anne, Bobby, dan ibu mereka ke bandar untuk menghabiskan beberapa hari dengan saudara-saudara mereka yang bernama Casagrandes. Walaupun Bobby mempunyai masa yang tepat, Ronnie Anne berjuang untuk bertolak ansur dengan mana-mana tingkah laku mereka yang bersemangat. Walau bagaimanapun, terdapat satu lagi sebab mengapa ketiga-tiga mereka melawat saudara-mara mereka, dan itu sesuatu yang Ronnie Anne tidak pernah menjangkakan.

Fakta yang menyeronokkan: Ini adalah salah satu daripada beberapa episod untuk mengubah status quo pertunjukan secara kekal, kerana keluarga Santiago tidak tinggal di Royal Woods lagi.

IMEJ RAWAK

Hector Casagrande
Muat semula untuk imej lain

WIKI BERKAITAN

AnimasiKomikMelayuFooterImage